رفتن به محتوای اصلی
۱۶ اسفند, ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۷
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم:

فعاليت 182 اتوبوس رايگان براي خدمت‌رسانی در نيمه شعبان/رصد و نظارت مستمر تردد ناوگان اتوبوس‌رانی

مطلب بدون عنوان 556
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم گفت: طبق دستور شهردار قم تمام خطوط اتوبوس‌رانی قم همزمان با نيمه شعبان رایگان شده است.

به گزارش شهرنیوز، علی نیک همزمان با شب نیمه شعبان در گفت‌وگوی مستقیم با مردم، ضمن تبریک نیمه شعبان، اظهار کرد: تمام پرسنل اتوبوس‌رانی بر خود وظیفه می‌دانند در این ایام با حداکثر ظرفیت، موضوع خدمت‌رسانی را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه 182 دستگاه اتوبوس برای حمل‌ونقل زائرین در مسیر جمکران اختصاص پیدا کرده است، مطرح کرد: باتوجه به اینکه مردم از تمام نقاط شهر شوق رسیدن به مسجد مقدس جمکران دارند، امسال نقاط آغاز حرکت اتوبوس‌های جمکران را افزایش دادیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم ادامه داد: شهروندان می‌توانند از یکی از مسیرهای میدان امام خمینی(ره)، میدان توحید، میدان مطهری، خیابان صدوقی و پردیسان با اتوبوس‌ به سمت جمکران حرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه قم نوسازترین ناوگان اتوبوس‌رانی کشور را دارد، عنوان کرد: متوسط عمر ناوگان اتوبوس‌رانی قم سه سال است.

نیک با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق تماس با شماره 137 ثبت کنند، خاطرنشان کرد: طبق دستور شهردار قم تمام خطوط اتوبوس‌رانی قم رایگان شده است.

وی با بیان اینکه سیستم نظارت مستمر بر ناوگان اتوبوس‌رانی راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: در این سیستم نظارت و بازرسی با جدیت انجام می‌شود و گره‌های ترافیکی با هماهنگی راهور رفع می‌شوند.

انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/n3Nr